dimanche, juillet 02, 2006

Les Lutins a Les Fraises!

It is oonly now that I mighte deign to speke of thyse, so dredful hit was.

Went we, my childeren and Ich, to goon and gathere strewen-berries atte feldes nere Southwark. As ye wote, strewen-berries be so strewen aboute by elves who shal catche an ire yf thou takest alle the fruites any oone herb haveth.
We are wendynge the feldes, and we are pikeynge the fruites, and we are dropeyng hem in ower buquets, whan I see – horrures! – estupide Henry hath pullen alle the fruites fro an herb!
“Henry, what hastow doon!?” I cryed. And he saw I was aguisshed, so he sterted to creyen, and so I sterted to creyen, then al gan to creyen and I sayd “Now we may alle deye and be mordred by elves!”


I speke verrily, with ne ne oon falsitye ne. ELVES LOKEN JUST LYKE CATTES! I mighte nat have shryked: Ful my vois was stopped. Then, the elf lett forth hites demone-crey and I toke lite Johnes arm and Thomases arm eke and put Joane neath myn arm let Henry runne hymself sin thyse was al hys fault anywey, and we flowen schremefuly fro the elf!

Swych confort got we as we founde the bloody heedes of felones! A, ne were I nevere so gladd forto seen the chopped-off heedes on London Brygge! Yet – had the elf us followed! Hit was there ayein! And now hit gurgled forth an yvel sound, lyk an hundred tabours in hits bely, and gan to wipen hits demon-elf-flesshe on Henryes leg, sikerly for that he hath bidden hit forth, but I thoughte: “Though hit be Henry who shal cwell us al, I shal nat lette him to deye!” And wyth al my corage and strengthe, I cized the elf and threwe hit a the riveer! Deye, elfe, deye!

And thilke, I feynted, and I droped Joane on hir heede, but lite Johne had saven the strewen-berries, so hit was alle “Oll Korrekt,” whych methinketh be a doublyng of wordes unnecesste. Whan her atte Savoye ayein, I maked strewen-berry cakke, and for hys gode werkes I gave Johne the broodest pece; and though he would have mordered us al, I gave some to Henry eek.

Whan Constaunze came yby my chaumbres, though, I toold hir we hadde eten hit al, though there was an whool cakke that remaineth yet. The bytch shal nat deliten of my cakke!



Anonymous Legolas Greenleaf said...

Thou shalt fromme the Royale Societee for the Prevencioun of Crueltie to Elves heren.

lundi, 03 juillet, 2006  
Anonymous Katherine de Swinford said...

Thou shalt fromme the Royale Societee for the Prevencioun of Crueltie to Elves heren.

Wicches! Wicches! Wicches! By Saint Margaret, I shal send for the bisshop at ones!

lundi, 03 juillet, 2006  
Anonymous Robertus de Braybrook, Episcopus Londinensis said...

Alle Goddes creatures ben deserving of fayre treatment, and nowhere in the Holy Boke doth it say 'thou shalt into the river casten elvis'.

lundi, 03 juillet, 2006  
Blogger M. G. Tarquini said...

*dyes laffing*

lundi, 03 juillet, 2006  
Blogger Katherine de Swineford said...

Dere Bisshop --

Thyse be just the mannir of thynge which causeth me to thinken what the bible nede be made in Englyssh, that al menn mighte rede hit herselves sanns nede to beknowen Latin, and thereby preven thyse wordes interessyng; though ywit that then pesaunts could rede hit eke, and so I know why that might nat be letten. But dere and nooble bisshop, witten yow nat that elves be ne creat of Gode, but of the Devil?
But hit hath come to me that, the oonly wey I shal ever undrestonde thyse mattirs, is yf my childeren becomen nonnes and prestes. So I now givde hit troth: my sonne Henry (sin thyse be all his fault) shal becomen a grete prest, ne, bisshop, ne cardinal! He be VI yeres elde ynow, so there be muchel time for thyse scheme to werken.

lundi, 03 juillet, 2006  
Anonymous Anonyme said...

Pesaunts that conne rede? Nevere have Ich herde soche wan-sense.

lundi, 03 juillet, 2006  
Anonymous Katherine de Swinford said...

Hit is a ferly thynge, but yis, ywit, moost of hem can how to rede. Writen hem her own names and al! Hit be a sore dredful thynge, and yf thys be nat given laxatif, neightest thou knowest, shall hem be burnyng the Savoye ydoun! (O, I should nat speke swych thynge, ower I shal give unto hit a jynges...)

lundi, 03 juillet, 2006  
Anonymous Anonyme said...

Doe goe strayghtly to Oxenford, to ye Universitie, y-speak with ye Proffessour of ye Englyshe tounge, Maister Ronaldus. Certes will he y-sette thee straigth vppon ye Elves.

Joseph de Mauger

dimanche, 09 juillet, 2006  
Anonymous Aron de Preslie said...

Yn verray sooth, the moste wise Maistre Ronaldus de Tolkienne doth knowe manie curious things abouten elvis.

mardi, 11 juillet, 2006  
Anonymous Anonyme said...

runescape money runescape gold runescape money runescape gold wow power leveling wow powerleveling Warcraft Power Leveling Warcraft PowerLeveling buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape gold runescape money runescape accounts runescape gp dofus kamas buy dofus kamas Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold lotro gold buy lotro gold lotro gold buy lotro gold lotro gold buy lotro gold runescape money runescape power leveling runescape money runescape gold dofus kamas cheap runescape money cheap runescape gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium Hellgate money Tabula Rasa gold tabula rasa money lotro gold buy lotro gold Tabula Rasa Credit Tabula Rasa Credits Hellgate gold Hellgate London gold dofus kamas buy dofus kamas eve isk eve online isk eve isk eve online isk 血管瘤 肝血管瘤 音乐剧 北京富码电视 富码电视 富码电视台 7天酒店 7天连锁酒店 7天连锁 自清洗过滤器 过滤器 压力开关 压力传感器 流量开关 流量计 液位计 液位开关 温湿度记录仪 风速仪 可燃气体检测仪 wow power leveling wow powerleveling Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling runescape power leveling runescape powerleveling 宿县最帅的胖子

vendredi, 30 novembre, 2007  
Anonymous Anonyme said...

We really love your blog, i haven't seen you keeping the posts in in some time now. Is everything ok. You can reach me here = website traffic@simply pet supplies.com. Thanks Again Rob Dog Crates, Dog Toys ( Dog Supplies & Cat Supplies Pet Store, Dog Collars)

dimanche, 23 décembre, 2007  

Enregistrer un commentaire

<< Home