Travel, tales, and a geste-bloggeresse

Ich do humblie begge yower pardoun, gentil rederes. Bisynesse in Kente hath been nippinge aboute myn heeles lyk vnto a wolfe or a beare, and thus ther beth but litel tyme for my blogge. Beinge a justice of the pees ys a real fulle-time deale, especiallye syn but fewe of the magnates on the commissioun do evir bother to showe uppe. And Philippe ys on me aboute payntynge the porche -- yt is a contree hous, ich telle her, nat the seynte chapelle! but she recketh naught of my opinioun. And nowe, by Seynte Elmo, ich haue lernede that ich muste travel to Italye on bisynesse for King Richarde, so ich shalle be ferre from my blogge and my emayle for a ful weeke (see more at thende of this pooste).

Al the mene while, Ich continue to write of the Tales of Canterburye, which drafte doth come alonge verye slowlie. To sette up the stories, ich am writinge a ‘general prologue’ in which ich do telle of alle of the pilgrimes and ther lyves, and ich do liste al of the grete estates of societee. Alas, thogh, for toile and labour! For ich did nat devise how manye pilgrimes or of what maner, and now sum do nat ‘fitte in’ to the reste, so ich muste cut hem out. Ich shal liste a fewe of hem for yow, my gentil rederes – peraventure thes kan be putte yn to the ‘speciale edition’ of the tales when they aren publisshede on dvd.

General Prologue Outtakes:

A PROFESSIR was there, yn clothes of grey
The whiche she boughte laste yeere for MLA.
Ful seuene yeere at grad schoole she had laboured
And yet ful litel Fortune hadde hir favoured;
For everie tale of hires was ‘welawey,’
And ‘publishe soone ich muste or elles deye.’
The scole she taughte at was ferre down the roade
And eek she hadde, ich trowe, a V-V loade.

...

A CLOWN ther was, and he wore yellow hose
Ful white weren his chekes and redde hys nose
Lyk to a Kennedye in elder yeeres.
A horn he honkede right loude for to heere
An rode vpon an vnicycle faste
No man on horse haue ich sene make such haste
As thys performere dide vpon oon whele.
And yet, me wondrid at the childrene fele
That dide cry ‘no’ and ‘welawey’ at hym
For whanne he wolde a tricke or jape begin
No childe wolde staye to spyen out yts ende.
Trewelye, no gentil was this Clownes frende:
Why feere they swich a man wyth paynted face
Who of baloones doth portraye every race
Of animals, and offreth cakes and jellie?
Certes, he beth less fearsome than R. Kelly.

...

An INDIAN CHIEF, a COWBOYE and a COPPE
A WERKERE and a LEATHER MANNE (a toppe)
Did marche togedir in fraternitee
Al thogh thei were of varyinge lyveree.
Thei knewe sum auncient magicke remedye
For “Y M C A” dide they ful loude crye,
And lifte ther armes lyk vnto menne gone woode.
And eek yt semede their mappe was nat too goode:
Thogh Canterburye-warde we headede Est
In unison thei seyde to us ‘Go Weste.’

...

Al thogh ich muste to Italye, ich haue nat forgotten to make preparaciouns for my blogge. My suster-in-lawe, the most gentil Katherine de Swynforde, lyk a trewe and goode womman hath agreed to ‘guest-blogge’ the while ich am aweye. Ich truste that ye shalle enjoye redynge of her poostes. (Thos fannes of the Parys interviewe who craue more tales of high societee and noble lordes shal be right gladde to knowe that Katherine doth moue in verye riche and noble circles, far aboue any of my associacioun). O, ich do soore feare that ye shal come to prefer my guest-blogger to myn owene selfe, so clevir ys my suster-in-lawe.

And whanne ich do returne from the kinges businesse, ich kan promise yow sum more interviewes. This time the interviewes shal be nat simplie wyth nobles passinge thurgh Kente, but wyth men and wommen of the internet, and thos who make swete music and verse. (Yf thou art a notable person and wolde be interviewede be me, simplye emayle me at daliaunce@hotmail.com.)

May the dayes of somer be sweete for yow alle. Ere Seynt Swithun's daye ye shall heare of me ayein.

post scriptum: So fewe of yow haue respondede to the photographie contest that ich do wondere, do ye alle have secret identiteez to protecte? Or peraventure manye of yow are strikkene wyth the plighte of leprosie and are thus skittishe aboute shewinge yowerselves? Or it mighte haue been juste a bad idee on my parte. The defaulte winneres shal be announcid in August, so if ye wisshe to enter, ye still have tyme, and yower submissiouns wolde bringe muche joye to me.

10 comment "Travel, tales, and a geste-bloggeresse"

  1. Please forgive my foul speech, for I took the liberty of referencing you at my blog.

    You have given me much pleasure these last months, along with an occasional headache, for which I thank you by stealing some few of your words and sending you one (perhaps) of my three readers.

    St. Bernard bless you in your travels, and I look forward to your reports thereof.

    ReplyDelete
  2. Gude maistre Chaucer, as ye wend thorough Room,
    Thinke weelle of those who waiten back at hoom,
    Ich ben thy kynge, and yette ich ben ane manne,
    To spende thisse weeke at Kewe ben myn planne.
    There amonge the lernede to dysporte,
    And heede the pleedings of the wiser sorte.

    ReplyDelete
  3. Wit ye not that Sir Timothy Berners-Lee hat strewn ye Internette even from Geneve, from his noble House of CERN thro Europa and to Italye so that ye may post therefrom?

    ReplyDelete
  4. love your blog. what's V-V load?

    ReplyDelete
  5. What's the final deadline, just...August? I can manage to get a picture in for the contest this week, I think, if it's still not too late!

    ReplyDelete
  6. I sende chere to yow today. I lyked yowr outtaksn wryten befor. In me hert y can sea the compayne yow spek of. I Fonde yowr Professyr to be terybly acurate. I comende on yowr beutyfule wryten wyrd. I hope thus entry is satysfactory and wel understod.

    ReplyDelete
  7. I too love your blog. Really what's V-V load? http://travelbaku.com

    ReplyDelete
  8. Hi! I see you like to travel too. Don't you want to leave your contacts at my site?

    ReplyDelete
  9. We really love your blog, i haven't seen you keeping the posts in in some time now. Is everything ok. You can reach me here = website traffic@simply pet supplies.com. Thanks Again Rob Dog Crates, Dog Toys ( Dog Supplies & Cat Supplies Pet Store, Dog Collars)

    ReplyDelete

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel